fbyt
twtw
ytnews
Sieć warsztatów samochodowych zapraszamy
www.krugerQ.com
DCI700 stół probierczy KrugerQ
Alwi L.Wieja Bosch Delphi Diesel Centrum
Regeneracja pomp vp 30 i vp 44 pompy wtryskowe
Wtryskiwacz Bosch piezo regeneracja test ima code Quality scan
Serwis testera diagnostycznego Kts 540 Kts 350 Kts 250
Wyposażenie serwisów samochodowych ,hurtowe ceny Esi 2.0 Wtryskiwacze dpf regeneracja .

Hartridge YDT-35 Delphi

YDT-35

Chcesz wiedzieć, czy wtryskiwacz jest uszkodzony?

Można z Delphi Common Rail wtryskiwacza Function Tester. Zaprojektowane przez Hartridge i zaprojektowany specjalnie dla

warsztatów, YDT-35 oferuje proste, tanie możliwości diagnostyczne do wszystkich marek i typów wtryskiwaczy Common Rail. Więc od teraz, tylko

uszkodzone wtryskiwacze muszą zostać wysłane do naprawy, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

YDT-35 Funkcje

YDT-35 Tester wtryskiwaczy Common Rail

Test wtryskiwaczy diesla typy z głównych producentów:

- Delphi, Denso i elektromagnetyczny Bosch

- Denso, Bosch i piezoelektryczne Continental

- adaptery Bosch i Denso CRIN Heavy Duty (opcjonalnie)

Elektryczne testy wtryskiwaczy:

- odporność

- indukcyjność

- Pojemność

Dysza natryskowa-pattern obserwacja wizualna

Pomiar Backleak (opcjonalnie)

 

 

Urządzenie zostało zaprojektowane przez firmę Hartridge dla warsztatów i specjalistów technicznych, jak również zakładów nie specjalizujących się w naprawach

systemów paliwowych Diesla. Niesprawność jednego wtryskiwacza powoduje nieprawidłowe działanie całego układu wtryskowego. W ogromnej większości przypadków

po stwierdzeniu usterek w układzie wtryskowym, ze względu na brak wiedzy i wyposażenia warsztat nie podejmuje dalszego trudu, aby określić który wtryskiwacz jest uszkodzony.

Po prostu do naprawy trafiają wszystkie wtryskiwacze zamontowane w samochodzie, nawet te które nie wymagają naprawy. 

Tester YDT-35 umożliwia mechanikom diagnostykę wadliwych wtryskiwaczy Common Rail oraz stanowi uzupełnienie istniejących rozwiązań diagnostycznych

Delphi dla pojazdów z wtryskiwaczami Common Rail. Łączy w sobie test elektrycznych i mechanicznych parametrów wtryskiwaczy wraz z wizualną oceną

rozproszenia strugi paliwa, aby ustalić, który z wtryskiwaczy wymaga dalszej naprawy - wszystko w czasie krótszym niż 5 minut. Urządzenie posiada niezwykle prosty

interfejs użytkownika, dzięki czemu jest łatwe i intuicyjne w obsłudze.

Przy pomocy urządzenia YDT-35 możliwe jest

Testowanie wszystkich wtryskiwaczy Diesla Common Rail głównych producentów:

Wtryskiwaczy elektromagnetycznych firm Delphi, Denso, Siemens VDO oraz Bosch.

Piezo-elektrycznych wtryskiwaczy firm Denso, Bosch oraz Siemens VDO.

Wtryskiwaczy w samochodach ciężarowych (opcjonalnie) Bosch CRIN oraz Denso.

Testy elektryczne wtryskiwaczy pod kątem oporności, induktancji, kapacytancji oraz pojemności.

Wizualna ocena rozproszenia strugi paliwa.

Statyczny i dynamiczny pomiar przelewu paliwa.

Wysyłanie do naprawy jedynie uszkodzonych wtryskiwaczy zwiększy efektywność i dochodowość warsztatów. Spowoduje również rozszerzenie

świadczenia zakresu usług o naprawę i diagnostykę systemów paliwowych Diesla.

Zobaczmy jak szybko i łatwo można użyć urządzenie YDT-35: 

Przygotowanie urządzenia do testu jest proste. Sprawdź, czy urządzenie stoi stabilnie na podłożu. Następnie przygotuj płyn do kalibracji zgodny z normą ISO 4113. W ofercie firmy Delphi

jest to płyn HAD400. Za pomocą lejka wlej płyn do poziomu widocznego na wskaźniku. Płynem wypełnij również komorę wtryskową tak, aby nie pozostało w niej żadne powietrze. Podepnij

urządzenie do sprężonego powietrza o ciśnieniu od 5 do 10 barów oraz do sieci elektrycznej.

W przypadku urządzeń testowych czystość jest najważniejsza, dlatego przed użyciem wtryskiwacza sprawdź czystość dyszy. Przeczyść wtryskiwacz przy pomocy myjki ultradźwiękowej lub miękkiej szczotki drucianej, ale omiń sam koniec dyszy.

Umieść wtryskiwacz w uniwersalnym uchwycie. Ustaw go w jednej linii z otworem komory wtryskowej i dokręć wtryskiwacz. Podepnij przewód giętki wysokiego ciśnienia i dokręć nakrętkę mocującą

właściwym momentem. Do wtryskiwacza podepnij zasilanie elektryczne. Opcjonalnie można zamocować urządzenie do pomiaru przelewów powrotnych, które jest dostępne w sprzedaży oddzielnie.

Podepnij przewód przelewów powrotnych. Adaptery służą do podłączenia różnych rodzajów wtryskiwaczy.

Urządzenie jest teraz gotowe do przeprowadzenia testu wtryskiwacza. Naciśnij przycisk rozpoczynający test i wybierz odpowiedni rodzaj wtryskiwacza. Test nie rozpocznie się, jeśli zostanie wybrany

nieprawidłowy rodzaj wtryskiwacza. Ponownie naciśnij przycisk startowy, urządzenie rozpocznie test elektrycznych parametrów wtryskiwacza. Wyniki wyświetlające się na ekranie

wskazują, czy wtryskiwacz spełnia zadane parametry.

Jeśli wtryskiwacz nie przeszedł pomyślnie testu, nie może być regenerowany i musi zostać wymieniony. Jeśli test zakończył się pomyślnie, naciśnij przycisk stop i przejdź do testu rozpylania strugi paliwa.

Rozpocznie się test wtrysku paliwa. Zamknij pokrywę ochronną i rozpocznij test. Ustaw ciśnienie na 600-700 barów, aby upewnić się, że w przewodzie przelewów powrotnych nie ma powietrza, i pozwól wtryskiwaczowi pracować przez 1 minutę. Maksymalne ciśnienie podczas testu zależy od ciśnienia powietrza zasilającego. Przeprowadź wizualną kontrolę rozpylanej strugi paliwa w komorze wtryskowej.

Sprawdź, czy z każdego otworu dyszy rozpylanie jest równomierne. Przeprowadź ten test przez 30-60 sekund i zapisz pomiary przelewów powrotnych odczytane ze skali urządzenia do pomiaru przelewów

powrotnych. Powtórz te czynności dla wszystkich wtryskiwaczy.

Po uzyskaniu wszystkich wyników, możesz stwierdzić, który wtryskiwacz wymaga naprawy lub wymiany.

Delphi-35 Hartridge serbe Expert Excalibur KrugerQ

YDT-35 Delphi Serbe expert Excalibur KrugerQ