fbyt
twtw
ytnews
Sieć warsztatów samochodowych zapraszamy
www.krugerQ.com
DCI700 stół probierczy KrugerQ
Alwi L.Wieja Bosch Delphi Diesel Centrum
Regeneracja pomp vp 30 i vp 44 pompy wtryskowe
Wtryskiwacz Bosch piezo regeneracja test ima code Quality scan
Serwis testera diagnostycznego Kts 540 Kts 350 Kts 250
Wyposażenie serwisów samochodowych ,hurtowe ceny Esi 2.0 Wtryskiwacze dpf regeneracja .

Testery usterek

TESTERY USTEREK UŻYWANE 

Testery zostały przetestowane w 2021r 

KTS tester usterek - KTS 200 i KTS 340 brak wsparcia od 2019r 

Kts 340 tester usterek firmy Bosch - 3000zł netto

Final version program bezterminowy 2020 cena 2200zł netto 

Kts 200 tester usterek firmy Bosch -2500zł netto 

Final version program bezterminowy 2020 cena 2200zł netto 

 

SDA nowość w ESI 2.0 

 

UWAGA !!

Kts 540 - Kts 570  testery usterek od wersji 2021/09 brak możliwości SDA 

System SDA tylko dla KTS 560 i KTS 590 + KTS 960 i KTS 980 

 

Kts 590  tester usterek cena 8.500zł netto 

KTS 560 tester usterek  cena 8.000zł netto 

KTS 960 zestaw DEMO KTS540 +DCU 220 cena 15.000zł netto 

KTS 980 zestaw DEMO KTS590 +DCU 220 cena 16.000zł netto 

KTS 460 zestaw DEMO KTS 560 NOWY DCU 100 cena 16.500zł netto 

KTS TRUCK tester usterek do pojazdów ciężarowych 

DCU 100 5000zł netto 

DCU 220 8000zł netto 

FSA 720 moduł pomiarowy diagnoskop 10.000zł netto

Fsa 740 moduł pomiarowy zestaw szafka PC okablowanie dodatkowe 

FSA zestaw 14000zł netto 

FSA 450 Diagnoskop Bosch cena netto 4000 zł netto 

Bea 850 krugerQ

Urządzenia używane /bez aktywnego programu /wymagany zakup licencji zapraszamy !

 

Kts 250 Esi Tronic 2.0 Pakiet elektryk

 

KTS 590 tester usterek Bosch diagnostyka usterek i oscyloskop w jednym .

KTS 590 nie KTS 560

KTS 590 posiada oscyloskop

KTS 590 tester usterek DEMO

 

CENA 9900pln brutto ( bez programu ) proszę zapoznać się z ofertą naszej aukcji na dole opis program demo na okres 30 dni do testu jaki zakres programu wybrać .

Nowość Bosch KTS 590 Nowy

Tester Nowy Kts 590

Najbardziej zaawansowana diagnoza sterowników dla interfejsów pojazdu opartych na sieci Ethernet (DoIP - Diagnostics over Internet Protocol): znacznie poprawisz efektywność pracy warsztatu, teraz i w przyszłości

Optymalnie zaprojektowany dla oprogramowania ESI[tronic] 2.0 (do nabycia osobno): wykorzystaj inteligentną diagnostykę, możliwość wykrywania usterek i wsparcie dla szybkiej naprawy i serwisowania

W pełni zgodny ze standardem PassThru: dostęp do możliwości fabrycznego przeprogramowania sterowników dla efektywnej codziennej pracy warsztatowej

Diagnostyka równoległa: moduł komunikuje się z maksymalnie trzema interfejsami CAN i linią K jednocześnie, co pozwala na szybką i bardzo skuteczną diagnostykę

Obsługuje kable Bosch Easy Connect i inne adaptery Bosch dedykowane do pojazdów: można łatwo rozszerzyć możliwości diagnostyczne za pomocą dostępnych kabli do innych marek poza przewodami OBD

Łączność Bluetooth o zasięgu 100 m: najwyższa wygoda - zwiększenie zasięgu pracy i zwiększenie wydajności.

KTS 590 - moduł do diagnozy sterowników we wszystkich obecnych i przyszłych pojazdach, z multimetrem i oscyloskopem

Moduł komunikacyjny KTS 590 zapewnia najbardziej zaawansowaną diagnozę sterowników, w przypadków interfejsów pojazdów opartych o sieć Ethernet (DoIP - Diagnostics over Internet Protocol), z funkcjami znacząco poprawiającymi efektywność pracy warsztatu.

Dzięki dostępowi do najnowszej techniki pomiarowej warsztaty mogą sprawnie badać i mierzyć wszystkie sygnały z czujników i nastawników, a także

szybko i skutecznie analizować napięcie, rezystancję i natężenie prądu. Jako najbardziej nowoczesny moduł diagnostyczny jest doskonale

dostosowany do rozwiązań przyszłościowych.0 684 400 590.

Wbudowany 2-kanałowy oscyloskop: Wbudowany 2-kanałowy oscyloskop: korzystaj z podglądu przebiegów sygnału elektrycznego w czasie rzeczywistym, aby bardzo dokładnie sprawdzić złożoną instalację elektryczną

Wbudowany 2-kanałowy multimetr: szybko lokalizuj i usuwaj usterki elektryczne

Zgodność ze standardem PassThru: dostęp do możliwości fabrycznego przeprogramowania sterowników dla efektywnej codziennej pracy warsztatowej

Diagnostyka równoległa: moduł może komunikować się jednocześnie z maksymalnie trzema interfejsami CAN i linią K, co pozwala na szybką i bardzo skuteczną diagnostykę

Łączność Bluetooth o zasięgu 100 m: najwyższa wygoda - zwiększenie zasięgu pracy w warsztacie i zwiększenie wydajności

Obsługuje kable Bosch Easy Connect i inne adaptery Bosch dedykowane do pojazdów: można łatwo rozszerzyć możliwości diagnostyczne za pomocą dostępnych kabli do innych marek poza przewodami OBD

Optymalnie zaprojektowany dla oprogramowania ESI[tronic] 2.0 (do nabycia osobno): wykorzystaj inteligentną diagnostykę, możliwość wykrywania usterek i wsparcie dla szybkiej naprawy i serwisowania

Współpracuje z każdym komputerem z systemem Windows oraz korzysta z zainstalowanego i licencjonowanego ESI[tronic] 2.0 Online: uniwersalny sposób sterowania diagnostyką i naprawami w warsztacie

DCU 220 - solidny notebook diagnostyczny, zawierający tablet i najnowocześniejszą technologię

0 684 400 242

Poznaj laptop/tablet DCU 220 z 11.6-calowym ekranem przeznaczony sterowania sprzętem diagnostycznym w warsztacie, zapewniając elastyczność i komfort pracy. Jego mocny procesor i duża pamięć sprawiają, że jest on niezawodny i zawsze gotowy do sterowania modułami Bosch z serii KTS, w celu wydajnego badania i diagnozowania pojazdów.

Innowacyjna funkcja Hot-Swap odłączania akumulatora zapewnia długotrwałe zasilanie i umożliwia wymianę akumulatora w trakcie pracy, bez żadnych przestojów. Zwiększenie efektywności warsztatu.

Łatwe przełączanie między tabletem i notebookiem: wybierasz wprowadzanie danych z klawiatury lub z tabletu dla najbardziej praktycznych zastosowań warsztatowych

Niezwykle solidny: zbudowany zgodnie ze standardami militarnymi i gotowy do sprostania codziennym wymaganiom profesjonalnego warsztatu

Dwa akumulatory litowo-jonowe 24Wh z możliwością wymiany podczas pracy: zachowaj zasilanie i pracuj z jednym akumulatorem podczas wymiany drugiego. Nie ma potrzeby wstrzymywania badania lub diagnozy

Super szybki procesor najnowszej generacji: potężny procesor Intel Core i5 oznacza, że DCU 220 jest gotowy do użycia zawsze, gdy tego potrzebujesz

Zainstalowany Windows 10: najnowszy system operacyjny z łatwością pomieści dodatkowe aplikacje i programy, co pozwala dostosować sprzęt do procedur w warsztacie i usprawnić prace biurowe

Regularne aktualizacje online: bądź na bieżąco i zawsze dysponuj najnowszą zawartością

Duży wybór dostępnych akcesoriów: uzupełnij DCU 220 o akcesoria, które zmaksymalizują jego przydatność.

Zapraszam na inne aukcje, testery Bosch i wyposażenie .

KTS ESI 2.0 UWAGA !! chcesz za darmo na 42 dni przetestować ESI 2.0 Diagnoza i SIS System informacji , OK MASZ !

TYLKO teraz dla klientów kupujesz tester Bosch testujesz ,która wersja programu jest dla ciebie i twojej kieszeni.

 

Pełna oferta urządzeń używanych link do oferty 

Pełna oferta wyposażenia 

Oferta testery 2-

NOWE testery Kts 560 i Kts 590 Demo ( kts 540 i kts 570 ) SDA brak wsparcia .

FAQ dotyczący SDA

SDA (Secure Diagnostic Access) oraz nowych pakietów ESI [ tronic ] 2.0

Online; FAQ; SDA i nowe Pakiety ESI;

 

1.Od kiedy będzie obowiązywał nowy cennik dla istniejących typów informacji oraz pakietów ESI? Od 1 stycznia 2022.

  1. Kiedy nowe pakiety ESI będą dostępne i czy ceny w 2022 roku będą takie same jak w momencie premiery ?; Nowe pakiety zadebiutują na Automechanice we wrześniu 2021 roku. Ceny nowych pakietów będą obowiązywać od daty premiery do końca 2022 roku.;
  2. Czy wszystkie rodzaje licencji z aktualnymi typami informacji (SD; SD/SIS…) można nadal zamawiać do 31.12.21?; Tak; ale uważamy; że nowe pakiety ESI oferują klientom lepszy stosunek zawartości do ceny.;
  3. Czy licencje standardowe (samoodnawialne z kolejnym rokiem) z aktualnymi typami informacji (SD; SD/SIS…) można realizować w 2022 roku?; Nie; te numery katalogowe nie będą już dostępne dla nowych umów na ESI; ale dotychczasowi klienci z umowami podpisanymi przed końcem 2021 r. będą nadal otrzymywać te typy informacji zgodnie ze swoimi umowami. Obecni klienci mogą zdecydować się na konwersję na nowe opcje pakietu ESI; jeśli sobie tego życzą.;
  4. Jak długo licencje standardowe (nieograniczone) z aktualnymi typami informacji będą nadal dostępne dla obecnych klientów?; Będziemy nadal dostarczać obecnym klientom aktualne typy informacji / pakietów; które mają; dopóki będą kontynuować istniejące umowy. Uważamy jednak; że nowe pakiety oferują klientom większą i lepszą zawartość w stosunku do ceny i dlatego chcielibyśmy przenieść klientów na nowe pakiety w nadchodzących latach; ale nie wyznaczono na to terminu.;
  5. Czy licencje ograniczone terminowo (12 m-cy; 36 m-cy; 48 m-cy) z aktualnymi typami informacji (SD; SD/SIS…) można realizować w 2022 roku?; Klienci posiadający kontrakty na 12-; 36- lub 48 m-cy będą musieli przejść na jeden z nowych pakietów ESI po wygaśnięciu ich umowy. Uważamy; że nowe pakiety ESI oferują klientom lepszy stosunek zawartości do ceny.;
  6. Czy licencje ograniczone terminowo (12 m-cy; 36 m-cy; 48 m-cy) z aktualnymi typami informacji (SD; SD/SIS…) będą ważne do końca umowy? tak;
  7. Czy SDA zostanie uwzględnione w umowie z niegasnącym oprogramowaniem (OTP)? Nie;
  8. Czy linki do portalu FCA; portalu Renault i MB seed & key pozostaną w SD dla umów OTP bez abonamentu; Szkoła i Trial; które nie zawierają SDA?; Tak; dopóki ci producenci pojazdów będą oferować to rozwiązanie.;
  9. Czy SDA jest oddzielnym typem informacji?; Nie. Jest to część typu informacji SD dla obecnych klientów i jest zawarta w nowych pakietach Podstawowy; Zaawansowany; Ekspert P; Ekspert M; Mistrz.;
  10. Czy SDA jest ujęte w subskrypcjach dla Szkół i Trial?; Nie; tylko w ograniczonych i nieograniczonych umowach standardowych.;
  11. Kiedy SDA dla grupy FCA będzie dostępne? Wraz z aktualizacją ESI 2022/1;
  12. Czy numer katalogowy KTS250 (SD) zmieni się wraz z wprowadzeniem SDA i nowych pakietów?; FAQ dotyczący SDA (Secure Diagnostic Access) oraz; nowych pakietów ESI[tronic] 2.0 Online; KTS 250 będzie mógł również w przyszłości wyświetlać EBR i A. Dlatego w przyszłości stworzymy nowy pakiet Diagnostic KTS 250; gdy tylko urządzenie będzie w stanie wyświetlić wspomniane informacje. Do tego czasu pozostanie aktualny numer w ESI.;
  13. Kiedy funkcja SDA będzie dostępna w KTS250? Koniec sierpnia 2021;
  14. Czy obecne rodzaje jak M; P; K1; K2; K3…. Będą dostępne jako pojedyncze opcje w 2022?; Nie Tylko nowy katalog Pakietów (Naprawa komponentów Diesel i Elektryka (A; D; ESI 2012; K3); Naprawa komponentów Elektryka (A; ESI 2012; K2); Katalog części zamiennych (A; D; E));
  15. Jakie rozwiązania możemy zaoferować klientom; którzy nie chcą zaakceptować podwyżki cen ze względu na SDA? Dostępne są trzy opcje:; a.               Spróbuj sprzedawać jeden z nowych pakietów ESI; podkreślając dodatkowe korzyści w zakresie zawartości i oferowane przez nas oszczędności cenowe wobec aktualnej ceny; b.     Anuluj aktualną umowę i podpisz nową umowę na 12 m-cy; 36 m-cy lub 48 mcy w oparciu o nowe portfolio produktów; c.       Licencja bez abonamentu; niegasnąca (OTP);
  16. Czy typy informacji (oprócz SD) będą dostępne w trybie off-line w 2022 roku? Nie Rozmiar pobieranych aktualizacji zostanie w ten sposób zmniejszony do ok. 1; 5 GB; z dotychczasowych 15-25 GB.;
  17. Czy nowe pakiety (nowe numery) są dostępne z tymi samymi wariantami (Standard; 12M; 36; 48 m-cy) obecnych typów ino?; Tak; ale 48 m-cy nie będzie dostępny. Przygotowywane są warianty na 60 m-cy.;
  18. Czy w nowych pakietach są dostępne dodatkowe licencje? Tak; 1 dodatkowe stanowisko; 20.  Czy są jakieś różnice w zawartości z istniejącymi typami informacji oraz z typami informacji w nowych pakietach?; Nie z wyjątkiem abonamentów bez abonamentu OTP i szkolnych; w których SDA nie jest dostępny.;
  19. Czy planowane są zmiany w ESI-Truck w 2022? Numery dla ESI Truck; OHW1 oraz OHW2 pozostają takie same; jakie są obecnie.

     22.Istnieją umowy na BDC/BDS. Wszystkie te serwisy używają D. Po co im E - w końcu; nie naprawiają rozruszników ani alternatorów? Jaki jest logiczny argument; aby; sprzedać im pakiet z E? Nie będzie modułu solo K1 - tutaj użytkownikami są serwisy; diesla. Po co im K2? Co będzie z modułami W; Testdata i CompacSoft?; Numery dla istniejących BDC/BDS zostają z obecnymi cenami;

    23.Moduły B i S?; B nie zostanie wycofane (fakturujemy w 2022; ale nie będzie oferowany nowym klientom); a S wycofamy pod koniec tego roku.;

  1. Moduł W … jest kontynuowany;
  2. Moduł CompacSoft … jest kontynuowany;
  3. Pakiety F; ZD; ZW? Nie są już dostępne. F znajduje się w pakiecie części.;
  4. Czy klucz sprzętowy (token Renault) będzie potrzebny do SDA? Czy klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami?; Gdy Renault zostanie uwzględniony w SDA; nie będzie już potrzeby używania klucza; a klient nie będzie musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów (zostaną one uwzględnione już w SDA)

 

Nowości od 2022 r

Od 2022 r. wszystkie typy informacji o naprawach będą w wersji online, bez konieczności pobierania i instalacji aktualizacji

Wprowadzanie do dokumentacji serwisowej oryginalnych danych pochodzących od producentów samochodów

Instrukcje, lokalizacja komponentów, schematy elektryczne, wartości nastawcze itd.

Znaczny wzrost ilości danych do systemów ADAS, także dla Porsche

Poszerzenie zawartości danych dla wielu marek

Dane ADAS i przegląd systemów dla Porsche

Funkcjonalność SDA - Secure Diagnostic Access

Dostęp do blokowanych przez producentów procedur diagnostycznych przy pomocy jednego loginu Bosch – rozwiązanie przyszłościowe

Nowe funkcje i dane w ESI[tronic] wprowadzane sukcesywnie od 2015 roku:

3581 nowych systemów dodanych w SD

ESI[tronic] do pobrania online

Ulepszona identyfikacja pojazdów po numerze VIN

Nowy menedżer pobierania, DDM, zawarty w standardowej ofercie. (ok. 30 aktualizacji rocznie)

Pokrycie dla ADAS w SD i SIS

Zoptymalizowany i szybki przegląd systemów w SD

Automatyczny odczyt stanu licznika oraz innych sterowników zawierajacych przebieg pojazdu w SD

Pokrycie w SD dla wielu aut hybrydowych i elektrycznych (m.in.: Mercedes EQC, eSprinter, Vito)